wtorek, 3 lutego 2009

Terapia Doktora Gersona

Lubię czytać książki. Ostatnio doszły do mnie wiadomości, że poraz pierwszy w języku polskim została wydana książka dr Gersona- niemieckiego lekarza, o skutecznej terapii chorób nowotworowych i innych tzw. nieuleczalnych, bez użycia skalpela i chemioterapii. Kupiłam ją tak szybko jak tylko mogłam- to przecież bardzo ciekawa wiadomość, interesująca nie tylko mnie.

Tytułem wstępu przedstawiono tam makabryczną, aczkolwiek prawdziwą sytuację dotyczącą naszego otoczenia , środowiska w jakim żyjemy. Włos się jeży na głowie - co myśmy zrobili z przyrodą, która nas otacza, która ma przecież bardzo duży wpływ na nasze życie. My sami codziennie niszczymy ją mimo, że oczekujemy od niej wsparcia.
Nie będę opisywała tych okropności, bo jeżeli kogoś zainteresuje ten temat, będzie się mógł dokładnie dowiedzieć tak jak ja to zrobiłam.
Moim zdaniem warto przeczytać tą książkę. Nosi ona tytuł -TERAPIA DOKTORA GERSONA- autorstwa CHARLOTTY GERSON i BEATY BISHOP.

Pierwsza książka o Terapii Gersona po polsku oraz więcej informacji znajdziesz tutaj:
http://www.terapiagersona.com.pl/ksiazka.html


3 komentarze:

  1. Dzień dobry, Pani Mario! Moje poszukiwania odpowiedniej diety dla mojej ciężko chorej mamy (młodszej od Pani o niecałe 10 lat) doprowadziły mnie do tematu terapii dr Gersona. Obejrzałam wszystkie dostępne filmy na ten temat dostępne w języku polskim i drążę go nadal. Wczoraj miałam tę książkę w rękach, ponieważ moja bardzo bliska znajoma zakupila ją kilka miesięcy temu i ją przestudiowała. Sama zmaga się z rakiem piersi, jest po chemioterapii, amputacji piersi, kilkunastu węzłów chłonnych i nadal jest na potwornych lekach. Największym problemem w terapii Gersona wg niej jest niedostępność niektórych specyfików niezbędnych w tej terapii z powodu braku lekarza, który by je przepisał. Czy spotkała Pani jakiegoś lekarza (pewnie najlepiej medycyny naturalnej, który bez wydziwiania i głębszego wchodzenia w temat i narażania się na wyśmianie - przepisałby leki objete proramem terapii? Pozdrawiam Panią serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Szanowna Pani!
    Serdecznie współczuje pani i rodzinie.Ja osobiście nie jestem dotknięta tą okrutną chorobą, ale książkę kupiłam i przeczytałam. Nie znam lekarza medycyny niekonwencjonalnej, którego bym mogła pani polecić.Wiem, że 12 marca 2009r zostało otwarte Centrum Edukacyjno- zdrowotne Garsona na Węgrzech w miejscowości Dobagako-okołó 30 km od Budapesztu .Metoda Gersona skupia się głównie na oczyszczaniu organizmu i odpowiedniej diecie.Większość suplementów jest dostępna w polskich aptekach lub sklepach zielarskich..Książka zawiera wiele cennych przepisów na przygotowanie odpowiednich posiłków. Pozdrawiam i życzę powrotu do zdrowia

    OdpowiedzUsuń
  3. Znalazłam króciutką informację o osrodku terapii Gersona w Polsce.
    Nie mam włanego zdania w tym temacie, nie byłam tam, to tylko informacja, którą przekazuję:
    http://www.youtube.com/watch?v=iMQYDjvwx5w

    Serdecznie pozdrawiam i życzę powodzenia w swoich poszukiwaniach.

    OdpowiedzUsuń