wtorek, 10 grudnia 2013

Tego się Nie spodziewałam.


Ten piękny wachlarzyk i przemiłe słowa to niespodzianka od artystycznej duszyczki - Irenki, (http://artirene2014.blogspot.com/)

Jeszcze nikt nie napisał mi takiego komplementu:
Najwspanialsza blogerka jaką poznałam Pani Maria
Sprawdzałam kilka razy myśląc, że to napewno o inną Marię chodzi. Jednak to komplement dla mnie. Oczywiście miłe i działające 'odmładzająco i pokrzepiające mego ducha(ego też)' słowa, chociaż wiem, że jest mi bardzo, bardzo daleko do Najwspanialszej blogerki.
Muszę się w takim razie bardziej starać.
http://artirene2014.blogspot.com/2013/12/jedni-sa-wiecznie-modzi.html

To od Irenki:
Jedni są wiecznie młodzi... Drudzy wiecznie starzy ... To kwestia charakteru ... ... a nie kalendarzy - J . Sztaudynger / pożyczone od Krysi córki Pani Marii / Zapraszam na blog Pani Marii: http://flyashighaseagles.blogspot.com/2010/08/modzi-sercem-sposob-na-aktywne-zycie.html



Irenka tak mówi o sobie:
Lubię otaczać się pięknem, lubię luksus na moją miarę,
gdzie się pojawiam tam coś upiększam, zmieniam,
mam tysiące, miliony pomysłów na dekoracje ,
przeróbki, przemeblowania wszystkiego co za długo
stoi w miejscu, szyję dekoracje, tworzę dekoracje z
różnych materiałów, szyję ubiory z "duszą ", wysiewam
wiosną setki kwiatów, którymi obsadzam ogród, karmię swoje
koty i te bezpańskie ....i jeszcze dużo, dużo innych...ciekawych pasjonujących rzeczy.....
Dziękuję Irenko, że zapukałaś w moje skromne progi i cieszę się bardzo, że Cię poznałam.

Dla Ciebie Irenko w podziękowaniu - kwiat lotosu. Pewno nie masz go w swoim ogródku. W hinduizmie i buddyzmie kwiat lotosu jest uznawany jako święty kwiat.
Poza tym nasiona kwiatu lotosu są długowieczne, możemy się od nich tą dłogowiecznością zarażać, czego Tobie i wszystkim tutaj zaglądającym życzę!

Plik:Nelumbo nucifera RB4.JPG

Tutaj urzęduje Irenka:
(http://artirene2014.blogspot.com/)
-------------------------------------------------
Photo: link

2 komentarze:

  1. Dziękuję Pani Mario ,
    bo to najszczersza prawdą , to o czym napisałam . Od dawna zaglądałam na Pani Blog i Krysi ,
    dość dużo czasu spędzałam na waszych
    gościnnych stronach . Byłam wtedy w trudnych momentach życia i to mi pomagało iść do przodu , bez tabletek , lekarzy itp. Dziękuję :)
    Pozdrawiam Panią serdecznie ....jest Pani moją wielką inspiracją!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pani Mario ślicznie
    dziękuję za przepiękny
    kwiat lotosu , to fakt
    taki cudowny , nie
    rośnie w moim ogrodzie !

    OdpowiedzUsuń