piątek, 8 listopada 2013

Alternatywne metody leczenia - audycja

Wysłucham bardzo ciekawą audycję na temat leczenia w astralu, o naturalnych metodach leczenia ciężkich chorób, o przyczynach ich powstawania, sprawdzone metody walki z rakiem, jak uwolnić się z toksyn, dieta antyrakowa i wiele innych ważnych zagadnień związanych z codziennym życiem.

Autorem audycji jest Zbigniew Mrugała, a tych bezcennych informacji udziela Marek Wysocki.
Produkcja  Infra

Audycja składa się z kilku odcinków. Gorąco polecam.

1. cz.1

2. cz.2

3. cz.3

4. cz.4

5. cz.5

6. cz.6

7.
cz.7

8. cz.8

----------

3 komentarze:

  1. Witam!Mam na imię marlena próbuję znależć kontakt z PANIĄ gdyż zajmując się historią mojej rodziny dotarłam do informacji które wskazują między innymi na moje z Panią pokrewieństwo.Jeśli to możliwe chciałabym bardzo móc potwierdzić te informacje a także w miarę możliwości poszerzyć wiedzę o członkach (pewnie już nieżyjących)mojej rodziny.Wybrałam tą drogę do Pani z braku innych możliwości kontaktu.Będę wdzięczna za odpowiedż.Łączę wyrazy szacunku z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepraszam Marlenko, nie było mnie tutaj chwilę.

    napisz do mnie
    mój adres znajdziesz klikając na Pokaż pełny profil... na końcu.

    OdpowiedzUsuń
  3. lub na moje zdjęcie w profilu (O mnie)... szukaj na końcu

    OdpowiedzUsuń