piątek, 20 grudnia 2013

Świątecznie, zdrowo i sportowo.

Wyjeżdżam na zimowo-świąteczne wojaże..... pa,, pa...PA.
Życzę wszystkim miłych rodzinnych spotkań,
zdrowych i radosnych razem spędzonych chwil.

 Wesołych Świąt
           i
Szczęśliwego 2014.

Dla samotnych osób mam dobrą nowinę:
Nigdy nie jesteś sam. W Twoim sercu mieszka Twoja Dusza/ Jezus/ Bóg/
Być może w pogoni dnia codziennego zapomniałaś?
Zawsze jest przy Tobie, mieszka od zawsze w Twoim sercu, rozmawia z Tobą.  Tylko w ciszy możesz ją usłyszeć.  Otwórz drzwi swego serca, a zobaczysz prawdziwą radość, prawdziwe szczęście i prawdziwą Miłość.
Jeśli myślisz, że w czasie świątecznych dni szczęśliwy jest ten kto może ucztować w gronie rodziny lub przyjaciół, bardzo się mylisz. Nie szukaj szczęścia na zewnątrz. Prawdziwe szczęście masz już, zawsze mieszka w Twoim sercu.

Zachęcam w czasie świątecznych wolnych od pracy dni, aby korzystać również z ruchu na świeżym powietrzu. Ileż można świętować przy stole? Prawda?

Ja mogę, Ty też możesz. Od czego mamy wyobraźnię?
kliknij, aby powiększyć.

4 komentarze:

  1. Zachwycasz mnie i zadziwiasz,cudowna, radosna Mario!
    Zyczé wspanialych chwil na wyjedzie! Pozdrawiam swiátecznie. Livia

    OdpowiedzUsuń

  2. Przepiękny , radosny post :)))
    Dziękuję Pani Mario !
    - moja inspiracjo :)))
    Uczmy się od Pani Marii...


    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję,
    mogę powiedzieć również wzajemnie Livio i Irenko.
    Pozdrawiam Was.

    OdpowiedzUsuń
  4. Livio, chciałam umiescić Twój blog u mnie, ale nie pozwalają mi wejsć, nie mam linka.

    OdpowiedzUsuń